سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید

ایجاد شناسه کاربری و تغییر کلمه عبور VPN : (مخصوص اعضاء محترم هیئت علمی و کارمندان گرامی که دارای کارتابل اتوماسیون اداری هستند)
در این روش به سامانه اتوماسیون اداری (کارمندان گرامی و هیأت علمی محترم دانشگاه) وارد شده و از میز کاری خود قسمت پیشنویس را انتخاب کنید. سپس از لیست پیشنویسهای ظاهر شده، فرم در خواست شناسه جدید اینترنت - تغییر رمز اینترنت را انتخاب کرده و بر روی علامت + کلیک کنید.

 

 در فرمی که ظاهر می شود، دو بخش وجود دارد:
۱- بخش بالائی فرم مربوط به درخواست شناسه جدید اینترنتی و مختص افرادی است که تاکنون اقدام به ثبت شناسه اینترنتی برای خود نکرده اند.


۲- بخش پایینی فرم مربوط به تغییر رمز اینترنت می باشد و مختص افرادی است که پیشتر شناسه اینترنتی ایجاد کرده اند و در حال حاضر کلمه عبور خود را فراموش کرده اند و یا مایل به تغییر کلمه عبور خود هستند.
بنابراین برای تغییر کلمه عبور اینترنت خود، پس از درج رمز مورد نظر در فیلد کلمه رمز جدید و تکرار آن در فیلد تکرار کلمه رمز جدید، ابتدا دکمه ثبت قطعی و سپس دکمه ثبت اطلاعات و ادامه را زده و بعد از آن دکمه شروع فرایند را کلیک کنید به این ترتیب پنجره توضیحات ارجاع باز می شود که مجدداً دکمه شروع فرایند را کلیک کنید. به این ترتیب به صفحه قبل باز می گردید و با این پیام مواجه خواهید شد: کلمه عبور شما به (رمز مورد نظر شما) تغییر یافت. اکنون می توانید دکمه بستن پنجره را کلیک کرده و با رمز جدید از VPN خود استفاده کنید.

 

 


 

 

 

نکته ای که باید به آن توجه کرد : به دلیل مسائل امنیتی، هنگام وارد کردن کلمه رمز جدید و تکرار آن، نوشتار بصورت نامرئی دیده می شود. به منظور اطمینان از
یکسان بودن این دو کلمه اگر در داخل فیلد مربوطه دبل کلیک کنید، محتوای کلمه رمز شما نمایان خواهد شد.

نکتۀ قابل توجه:
در صورت انجام دادن مراحل بالا و برطرف نشدن آن به مسئولین شبکه دانشکده ها و یا مسئول همان واحد مراجعه نموده تا مشکل رفع گردد در غیر اینصورت با مرکز اطلاع رسانی تماس گرفته و در خواست تغییر رمز نمایید.

 

تنظیمات قالب