نام خدمت ارائه شده | آدرس ارجاع و پیگیری خدمت | نحوه دسترسی | کارشناس مربوطه/ شماره تماس |
ایجاد حساب کاربری اینترنت |
پس از ورود در سامانه اتوماسیون اداری در قسمت "ایجاد مدرک" فرم مربوطه
با نام "فرم در خواست شناسه جدید اینترنت - تغییر رمز اینترنت" را تکمیل و ارسال نمایند. شناسه خودکار ایجاد می گردد
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس منتظر
|
|
تغییر کلمه عبور اینترنت
(درصورت فراموشی کلمه عبور قبلی)
|
پس از ورود در سامانه اتوماسیون اداری در قسمت "ایجاد مدرک" فرم مربوطه با نام
"فرم در خواست شناسه جدید اینترنت - تغییر رمز اینترنت" را تکمیل و ارسال نمایند.رمز خودکار تغییر می یابد
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس منتظر
|
|
اطلاع از وضعیت حساب کاربری اینترنت |
عضو هیات علمی با نام کاربری و کلمه عبور مربوط به اکانت اینترنت خود،
وارد سامانه می گردد
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس منتظر
|
|
تغییر کلمه عبور حساب کاربری اینترنت
(در صورت نیاز)
|
عضو هیات علمی با نام کاربری و کلمه عبور مربوط به اکانت اینترنت خود، وارد سامانه می گردد
و سپس در قسمت change password اقدام نمایند
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس منتظر
|
|
ایجاد و بازیابی کلمه عبور پست الکترونیکی
|
عضو هیات علمی میتواند با مراجعه به سایت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات،
راهنمای مربوطه را در منوی اطلاعات و راهنما مطالعه نماید
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس بدیعی
|
|
اتصال سیستم عامل ویندوز کامپیوترهای شبکه داخلی دانشگاه به سرور بروزرسانی متمرکز
|
عضو هیات علمی میتواند با مراجعه به سایت ذکر شده راهنما مطالعه نماید |
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس فاطمه رضایی
|
|
فعال نمودن صفحات خانگی (پروفایل غیررسمی اساتید) |
عضو هیات علمی میتواند با مراجعه به سایت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات،
راهنمای مربوطه را در منوی اطلاعات و راهنما مطالعه نماید
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس بدیعی
|
|
نصب و بروزرسانی ضد ویروس سوفوس بر روی کامپیوترهای شبکه داخلی دانشگاه
|
عضو هیات علمی میتواند با مراجعه به سایت ذکر شده راهنما مطالعه نماید |
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس بدیعی
|
|
راهنمای فعال نمودن پروکسی جهت استفاده از شبکه داخلی دانشگاه
|
مطابق راهنما |
خانم مرادی (معاونت پژوهشی)
|
|
تغییر کلمه عبور دسترسی به سامانه درسا |
تماس تلفنی
|
تماس تلفنی
|
مسئول سامانه: خانم مهندس رحیمی 37934149
خانم مهندس روحانیان 37932332
|
فعال سازی نام عضو هیات علمی جدید در پورتال دانشکده |
ورود در سامانه اتوماسیون و تهیه نامه حاوی اطلاعات اولیه استاد و آدرس پست الکترونیکی به رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس رحیمی خانم مهندس روحانیان
|
|
درخواست اینترنت ADSL کوی اساتید |
ورود در سامانه اتوماسیون اداری و تهیه نامه درخواست و ارجاع به
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس نفیسه رضایی
|
|
بانک نرم افزار صفه |
دانشجو می تواند با مشاهده سایت مذکور نرم افزارهای مورد نیاز خود را جستجو و دانلود نماید. لازم بذکر است این سامانه فقط در شبکه داخلی دانشگاه قابل دسترسی می باشد |
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده مسئول سامانه: خانم مهندس فاطمه رضایی
|
|
سامانه پشتیبانی و پاسخگویی الکترونیکی (راهنمای الکترونیکی) |
hlp.ui.ac.ir |
دانشجو با دسترسی به سامانه مذکور می تواند نسبت به ثبت نام و ثبت درخواست خود اقدام نماید.
|
پاسخگو: مسئول شبکه دانشکده
|