ورود اعضاء
نقشه سایت
سایت اصلی دانشگاه
دوباره تلاش كنيد
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
بيانيه و راهبردها
راهبرد مشاركت
بيانيه سطح توافق خدمات
بيانيه حفظ حريم خصوصي
مديريت و كاركنان مركز
مدیریت و کارشناسان مرکز فاوا
کارشناسان فناوری اطلاعات سایر واحدهای دانشگاه
ميز خدمت
ميز خدمت اعضاي هيات علمي
ميز خدمت دانشجويان
ميز خدمت كارمندان
تست فرم
سامانه اتاق مجازی
شیوه نامه ها
شیوه نامه درخواست و تخصیص سرور مجازی (VPS)
شیوه نامه پورتال
پرسش و پاسخ
بيانيه سطح توافق خدمات
بیانیه توافق سطح خدمات
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه اصفهان به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه اصفهان برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمات، روشهای نظارت و مسئولیتهای دانشگاه اصفهان را در صورت لزوم مشخص میکند.
مسئولیت و تعهدات:
- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به سامانه پاسخگویی الکترونیکی hlp و یا بخش تماس با ما می باشد.
- حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با مسئولان مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات دانشگاه اصفهان و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس مراجعین گرامی می باشد. در صورت بروز هرگونه اشکال و نقض فنی اطلاع رسانی خواهد شد.
تاریخ به روز رسانی:
1398/04/02
تعداد بازدید:
58822
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
کتابخانه مرکزی
سامانه پرداخت الکترونیک
اتوماسیون اداری
سامانه آموزشی و پژوهشی
پست الکترونیکی
راهنمای تلفن
یادگیری الکترونیکی
Powered by
Dorsa
Portal