نحوه ی ایجاد آدرس پست الکترونیکی دانشگاهی و تغییر رمز آن جهت اعضاء هیئت علمی ، کارمندان و دانشجویان
الف : اعضاء هیئت علمی و کارمندان
اعضاء محترم هیئت علمی و کارمندان گرامی دانشگاه لازم است جهت دریافت آدرس ایمیل ، به وب سایت دانشگاه مراجعه و از بخش مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، قسمت فرمها ، فرم مربوط به درخواست آدرس پست الکترونیکی را دانلود و تکمیل نموده و به امضاء رییس واحد یا رییس دانشکده برسانند و مسئول دفتر واحد آنرا اسکن نموده و ضمیمه نامه ای نمایند که به منظور معرفی ایشان ، از طرف رییس واحد یا دانشکده به ریاست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت دستور ارجاع می گرد.
جهت دریافت فرم درخواست مذکور، کلیک نمائید.
ب: دانشجویان مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری
دانشجویان محترم جهت ایجاد آدرس پست الکترونیکی ( و یا برای تغییر کلمه عبور مربوط به آدرس ایمیل خود) لازم است با استفاده از شماره دانشجویی و رمز مربوط به سامانه دانشجویی یعنی سیستم گلستان به آدرس زیر مراجعه نمایند: